Services for staff 2021-07-21T11:47:51+07:00

SOFTWARE.

Google Workspace For Education offers powerful collaboration and communication tools that help faculty, students, and administrators be more successful. Includes advanced controls, enhanced analytics and search, and enterprise-grade communication tools.

More details >

Microsoft Office 365 works like you: everywhere. Familiar applications and always-accessible files update in real time to make building your curriculum seamless and easy on Android, iOS or Windows devices.

More details >
Tutorial >

Microsoft Azure Dev Tools for Teaching (previously known as Microsoft Imagine Standard and Premium) is a subscription-based offering for accredited schools and departments providing access to tools commonly used in science, technology, engineering, and math (STEM) programs.

More details >

EMAIL.

Staffs can make a request for a domain of an e-mail address as follows:

  • @cbs.chula.ac.th is used as google account.

To request the username in order to access the network system and its services, please contact IT center.

COMPUTER LAB.

IT center provide 2 computer labs to use for Academics and classes. IT computer labs are generally scheduled on a first-come, first-served basis.

ROOM LOCATION OFFICE HOURS CALENDAR
102/9 อาคารบัณฑิต กันตะบุตร ชั้น 1 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar
204/9 อาคารบัณฑิต กันตะบุตร ชั้น 2 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar
205/9 อาคารบัณฑิต กันตะบุตร ชั้น 2 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar
301/9 อาคารบัณฑิต กันตะบุตร ชั้น 3 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar
509/8 อาคารอนุสรณ์ 50 ปี ชั้น 5 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar
510/8 อาคารอนุสรณ์ 50 ปี ชั้น 5 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar
223/1 อาคารไชยยศสมบัติ 1 ชั้น 2 Mondays – Fridays
08.00 – 20.00
Saturdays
08.00 – 16.00
Check Calendar

HELP DESK.

Information Technology Center has arranged Help desk staffs for troubleshooting and giving advice about our services.

Service hours:
Mondays – Fridays: from 08.00 – 20.00.

Close on official holidays and CBS classes’ suspension day.

For the case that basic troubleshooting is unable to solve,
we will forward to our specialist for further troubleshooting.

CONTACT US

เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save